Oj oj vad tiden har gått!!

Hej alla glada! vet inte äns om det är nån som läser min blogg. Men jag tänkte skriva lite ändå! Det har ju gått väldigt långtid sen jag skrev här sist, men det är mkt som har hänt! jag bor kvar nere i Örebro med min underbara kille och vi har skaffat oss 2 jätte söta katter som lever satan hela dagarna, men det får man ta xD Jag har gått tillbaka till att vara arbetsökande igen då jobbet jag hade fått här nere gick inte så bra.. Lång historia som jag inte orkar dra upp dock. Saknar min familj sjukt mkt men vi firade jul hos mamma iaf, så det var ju trevligt =) Dom ska även snart komma ner på besök igen, så jag hinner ju rå om dom då. Sen ska jag även bli moster så det är ju awsome!!! Så sjukt glad över de. Hmm ja vad ska man mer skriva? Jag tänkte lägga upp lite bilder sen på bloggen då man har förändrats lite sen sist, Tänkte även lägga upp ett nytt tips på att sminka sig. Så får hoppas att ni gillar de! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0