Hejsan!

Hejsan alla glada:D Just nu så sitter jag på historia lektion, Men inte de jag tänkte tala om! Har träffat en sån underbar kille nere i Örebro, å jag längtar så otroligt mkt till den 1 juni då jag åker ner till han igen och blir där nere hela sommaren! Så det kommer bli riktigt trevligt =) så Norrland ni kommer inte se mig på ett tag! Men Men hoppas på att ni inte saknar mig allt för mkt xD hehe ne men kommer att komma upp nån gång! Bästa med allt är att jag kommer att åka ner med min syster och hennes sambo! Så jag slipper byten med tåg denna gång, Sen så kommer sis och hennes sambo stanna över helgen så jag hinner rå om dom innan vi säger bye bye!<3 Så idag så tänkte jag kolla efter lite saker som jag ska ta med mig ner/ eftersom att det kanske blir att jag flyttar in hos han permanent! men det får vi se efter sommare hur vi funkar ihop, men jag hoppas att det kommer att hålla för det känns som att han är den rätta för mig, så jag hoppas att han känner likadant! Måste ju även säga att jag trivdes jätte bra då jag tillbringade en vecka nere i Örebro! Alla är jätte trevliga och fina människor, Sen så har jag en kompis där nere med sen tidigare så det var riktigt kul att träffa henne med <3
 Sen måste jag ju tala om att jag försöker sluta röka :O men måste säga att det går riktigt bra än så länge! får bara hoppas på att jag lyckas denna gång. Dock så snusar jag lite mer just nu men men tycker att det är lättare att sluta snusa än röka så det försvinner sen de med.

Men jag ska försöka ta mig tid att skriva senare i dag om det finns nån tid. Men annars så får ni ha det så bra så länge. // Tänkte även försöka snygga till min blogg lite, blir nog dock att be sis hjälpa mig xD

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0