Måndag

Ja nu är det måndag igen! Och helgen har varit underbar, Först så var man och klippte sig på fredagen sen gick man en sväng på stan med sis och var sedan på systemet för att köpta lite in för kvällen. Sen så vart det att åka hem och ta det lite lugnt innan vi började med maten. Sen medans sis gjorde maten så sprättade man en öl och satt sig på balkongen och njöt av solen:D Ja vad ska man mer säga, vi spelade lite spel och drack såklart för att sedan åka ner på mary can och lyssna på Björn Rosenström, Och jag måste ju säga att man träffade jätte trevlig folk som surrade med en. Sen skulle de bära iväg till max för att käka men vi kom inte så långt pgr av att sis fick ont i fötterna. Sen så failade hon lite när Björn Rosenström gick för bi men hon trodde inte på mig så hon var tvungen att fråga. Ja vad säger man mer kvällen var awsome!! <3 Sen i lördags så tog vi det lugnt och senare på kvällen så gick jag ut och snackade med en kompis, Och i går då så städade man och allmänt bara slöade. Så nu sitter man på Histioria lektionen och gör inprencip ingenting!!  Men men man ska väl vara lite aktiv så kanske det händer att man får något att göra.. men jag skriver nått senare Puss å Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0